Regels vijver zwiep

REGLEMENT VISVIJVER.
De vijver is vrij toegankelijk voor leden van HSV Laren – Lochem voor niet leden is er een dag vergunning te verkrijgen in het café voor 5 euro. Voor verdere mogelijkheden zie op de site van HSV Laren-Lochem
Vissen voor niet leden is volgens openingstijden restaurant “de witte wieven”

Alleen vaste hengel is toegestaan max. lengte 9.5 mtr. en WEERHAAKLOOS min. maat 8

Alleen natuurlijk aas gebruiken geen zure haring of zalm

Voeren alleen met pellets en met mate. Pellets zijn verkrijgbaar in het café/restaurant.

Maximaal één hengel per persoon. Topelastiek is verplicht.

Gebruik schepnet is VERPLICHT

Zonder onthaakmat altijd onthaken op de grasmat
Kinderen onder de 14 dienen te worden begeleid door een volwassen persoon.

De vissen dienen met respect behandelt te worden, een hengel is geen takel, gebruik hem dan ook niet als zodanig
Houd gevangen vis altijd laag bij de grond, nooit gaan staan met een vis in de handen en zo snel mogelijk terugzetten.

Op dit reglement wordt toezicht gehouden door verenigings controleurs en/of vrijwilligers en bij grove en/of herhaalde overtredingen kan u gevraagd worden te vertrekken.

Bij vertrek van de stek dient alles opgeruimd en schoon te zijn.

Afval meenemen of in de afvalbakken deponeren.

Vissen in de vijver geschied op eigen risico de vereniging is niet aansprakelijk voor schade welke zijn ontstaan voor, tijdens, of na het vissen in de vijver.

Veel visplezier
De vijvercomissie