Over ons

HSV Laren-Lochem is ontstaan door de fusie tussen HLV De Brasem Lochem en HSV De Gouden Karper Laren. De datum van oprichting is 23 september 2020.
Als hengelsportvereniging zijn we aangesloten bij Hengelsport Federatie Oost Nederland en Sportvisserij Nederland.
En Sportvisserij Nederland is weer aangesloten bij NOC-NSF.
Lochem is een stadje dat is ingeklemd tussen Het Twentekanaal en de rivier de Berkel.
Beide wateren zijn schitterende viswateren met een goede visstand en talrijke schitterende stekken voor wit-, karper- en roofvissers.
Daarnaast heeft Lochem een schitterende gracht die door met name de jeugd steeds meer ontdekt wordt als schitterend viswater, met vaak verrassende vangsten.
De meeste wateren zijn ingebracht bij Sportvisserij Nederland. Dit geld ook voor Berkel
en het Twente Kanaal en de stadsgracht. Deze wateren staan vermeld in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren welke samen met een geldige vispas het
recht geven om in deze wateren te mogen vissen.
Waar precies gevist mag worden is weer te vinden op www.visplanner.nl
Als verenging organiseren we diverse jeugd activiteiten zoals vislessen en wedstrijdjes, en voor de senioren een competitie en enkele open wedstrijden. Als HSV Laren-Lochem beheren wij de visvijver S 57 aan de Oude Holterweg in Laren, en de visvijver bij
Restaurant & Spelerij De Witte Wieven in Zwiep. Als u geen lid bent van de vereniging zijn er dagkaarten te koop.

Heeft u nog vragen neem dan gerust contact op.
E-mail secretariaat: hsvlarenlochem@outlook.com
E-mailwedstijden: hsvlarenlochemwedstrijden@outlook.com
Wij verzoeken u om deze mailadressen vanaf heden te gaan gebruiken.

HSV Laren-Lochem kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten/typfouten op onze site, ondervindt u problemen of zitten er fouten in onze site meld dit dan via sitehsvlarenlochem@gmail.com

Namens het bestuur van,
HSV Laren-Lochem