Visdocumenten

Informatie over visdocumenten te verkrijgen  bij :

Het secretariaat,   Harry Kettelarij
                                 Tusseler 204
                                 7241 KL Lochem

Waar mag ik vissen met de  VISpas van  H.S.V. De Gouden Karper   bekijk het HIER
Ook via de visplanner kun je een water zoeken waar je met de VISpas mag vissen  klik HIER

VISpas vanaf 14jaar

De VISpas is het lidmaatschapsbewijs van een sportvisser.
Op de VISpas staat van welke vereniging hij/zij lid is.
Samen met de bijbehorende “Lijsten van viswateren”is de VISpas tevens de visvergunning.
Gevist mag worden in de wateren die genoemd staan in die lijst(en). Er is in ieder geval een landelijke lijst.
De VISpas van H.S.V.De Gouden Karper geeft ook toegang tot de visvijver S-57. en vanaf maart/april 2019 ook toegang tot de visvijver bij Spelerij De Witte Wieven in Zwiep
Om mee te mogen doen met verenigingswedstrijden, federatieve en landelijke viswedstrijden is ook een VISpas noodzakelijk.
De kosten voor deze vispas bedragen v.a. 1 januari 2019  € 35,00, per jaar
Als nieuw lid betaald men tevens € 5,00 inschrijfgeld
Direct  bestellen klik HIER

Jeugd VISpas

Voor jeugdleden tot 14 jaar, die willen vissen met twee hengels of op roofvis is er de jeugd VISpas.
De mogelijkheden zijn gelijk aan die van de VISpas.
Ook als een jeugdlid mee wil doen aan federatieve of landelijke viswedstrijden, dan heeft hij of zij een jeugd VISpas nodig
Om deel te mogen nemen aan de verenigingswedstrijden heeft men ook de VISpas nodig.
De Kosten voor deze vergunning bedragen 10,00 euro. per jaar
Direct bestellen klik HIER

Extra VISpas

•De Extra VISpas is het lidmaatschapsbewijs van een sportvisser die lid is van meerdere verenigingen.
De sportvisser betaalt maar éénmaal de landelijke afdracht bij een vereniging waar hij hoofdlid is.
De sportvisser krijgt de Extra VISpas bij de vereniging waar hij sublid is, hier betaalt hij niet de landelijke afdracht. Alleen te verkrijgen via de vereniging of online.
Het teveel betaalde krijgt men retour van Sportvisserij Nederland. Aanvragen kan hier
Een 2e VISpas kan alleen aangeschaft worden, als men ook een andere (een 1e VISpas) bezit! In deze 1e VISpas zit namelijk uw landelijke afdracht.
Als nieuw lid betaald men 5,00 euro inschrijfgeld.
Direct bestellen klik HIER

Nacht VISpas en of Derde hengeltoestemming

De nacht VISpas en of Derde hengeltoestemming zal rechtstreeks door Sportvisserij Nederland aan de sportvisser worden verstrekt.
Kosten voor de NachtVISpas                        €10,00
Kosten voor de Derde hengeltoestemming   €25,00

Voor het bestellen van deze klik HIER

MeeVistoestemming

Er is ook een mogelijkheid om een persoon mee te nemen voor een dag vissen ,mits je zelf wel in het bezit bent van een geldige VISpas. Kijk hier voor de MeeVistoestemming

H.S.V. De Gouden Karper kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten in bovenstaande tekst !!!!!!!!!!!

Lidmaatschap

Opzeggen dient voor 1 oktober te gebeuren. Nadien wordt uw lidmaatschap automatisch verlengd.
Het lidmaatschap van H.S.V. De Gouden Karper loopt van 1 januari t/m 31 december.

Voor verdere info mail naar:  hsvdegoudenkarperlaren@gmail.com

Secretariaat:  Harry Kettelarij
                       Tusseler 204